ANASAYFA
HAKKIMIZDA
PERSONEL
SERTİFİKALAR
LİNKLER
İLETİŞİM
BİZİM İLE İLGİLİ YENİLİKLERİ BURADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.
NOVATEK MEDİKAL
Müşteri Memnuniyeti Anketi
Klinik Adı
Tarih
22-10-2024
Anketi Cevaplayan
İsim
İş Tecrübesi
0-1 yıl
1-5 yıl
5-10 yıl
10 yıldan fazla
Sorumlu Hekim
Başhemşire
Teknisyen
Hizmet Süreci
Çok Kötü
Kötü
Orta
İyi
Çok İyi
1. Periyodik bakım ziyaretlerinin taahhüt edildiği şekilde yerine getirilmesi
2. Servis hizmeti sonrasında yapılan işlemler hakkında yeterli bilginin size net olarak verilmesi
3. Bildirilen yazılı/sözlü şikayetlere hızlı çözüm sunulabilmesi (arıza değil)
4. Teknik servisin arızaya müdahale süresi yeterliliği
5. Teknik servisin arızayı teşhis etme süresi yeterliliği
6. Teknik servisin arıza giderme süresi
7. Teknik servis firmasının merkezine ulaşılabilirlik (telefon veya mail ile)
8. Teknik servis firma merkezinin yaklaşımı ve profesyonelliği
9. Teknik servis firmasının telefon desteğinin yeterliliği
10. Teknik servis firmasının, arıza tespiti sonrasında gerekli yedek parçayı zamanında temin etmesi
Servis Personeli
1. Teknisyenlerin size olan yaklaşımı ve iletişimi
2. Teknisyenlerin dış görünüşlerine gösterdikleri özen (iş elbiselerinin temiz, düzgün olması)
3. Teknisyenlerin kendilerini tanıtmasına yardımcı olacak yaka kartı gibi görsel aksesuar kullanmaları
4. Teknisyenlerin bakım/onarım sırasında hijyenik/steril koşullar yaratarak çalışması
5. Teknisyenlerin teknik problemleri çözme becerisi /yetkinliği
6. Teknisyenin yanında getirdiği yedek parçanın yeterli olması
7. Teknisyenin size güven vermesi
8. Teknisyenin sosyal yönünün/ iletişiminin kuvvetli olması
9. Teknisyenin verdiği hizmet sonrası hazırladığı raporların bir kopyasını size teslim etmesi
10. Teknik Servis fimanızın Teknisyenlerinin teknik bilgi yeterliliği
Yetkili Teknik Servis Firmanız
Teknik Servis Firmanızdan genel olarak memnuniyetiniz
İlave Görüş, Öneri veya Şikayetleriniz varsa, bu bölüme yazabilirsiniz.